Tuesday 29 March 2011

bila kepercayaan dikhianati, ia takkan kembali lagi .

Aku sangat berterima kasih kepada Maha Pencipta, kerana telah menciptakan seorang insan untuk aku. Dia berhati mulia, baik, penyayang dan sanggup buat apa saja untuk aku. 

tapi aku telah mengkhianatinya, aku mengkhianati kepercayaan yang dia beri kat aku. aku lukakan hati dia.
salah aku, silap aku. aku ta patut buat dia macam uh. dia sanggup menahan segalanya demi aku. tapi aku ?! layakkan aku dengan dia ? atau ada yang terbaik untuk dia ?

walaupun kami dah berbaik, tapi aku tahu, luka yang berdarah, takkan terus baik macam uh je. aku tahu, dia masih sukar nak lupakan, walau kata maaf dah dia bagi kat aku. aku tahu dia sakit. sakit dengan sikap aku.
kpd si dia, sayang hanya mampu memohon maaf dan janji takan berulang lagi. sayang perlukan awak.

No comments:

Post a Comment