Saturday 29 October 2011

membebel malam2 apxb ! :)

hari-hari aku rasa macam lain. tapi aku kuatkan semangat, aku pun tak tawu kenapa aku boleh cakap macam nie kat dia, tuhan yang tentukan kott. err, sorryy to HIM<3 . aku kena kuatkan diri. aku kena juga terima hakikat even aku yang mintak putus dengan dia. okkayy, SEMANGAT !. hmm, walaupun aku ta sampai hati, but i have to. dah ni suratan kita,

aku tadi dah kemaskan barang2 milik KITA<3  , ta banyak punn, tapi banyakk kenangan, nak tanak, aku terpaksa kumpulkan, dann, welcome to the dustbin, sorry again. ni jelahh cara untuk aku lupakan kau . JAHAT . its okkay. ni jalan terbaikk aku rasa.  aku mintak maaf kalau kau kecewa. hati aku makin kosong terhadap KAU<3 . jadi untuk ape aku simpan . kann.

aku cuba lupakan segalanya. yang aku ingin ada hanya teman. bila aku fikir, bercinta tuhh memang indahh, tapi, ada jugak yang negatif. so,, kalau kawan, kan mcm mesra jje. forever plakk uh. sebab penah ke korang dengar, uh bekas kawan aku, or uh lahh ex fren aku. macam pelikk kann., soo aku pilihh untuk kawan, kalau ada cinta pun, bukan sekarang, nanti kott. sorry kat dia sebab bagi harapan selama ni. :)

moralnya, dalam dunia ni, kita susah nak puaskan hati semua orang, sebab kita pun ada hati jugak kann, so, kalau kita nak jage hati semua orang, semua orang uh nak ke jaga hati kita, , even yang tersayang punnn, kita terpaksa bohong, sebab, nak jaga hati dia . kan bohong tuh dosa. hmm. aku cuba jaga hati kau , tapi kini aku dah tak kuat untuk menjadi penunggu, sebab aku pun punya hati.

aku tadi bukak page dia., aku tersenyum . dia ada text dengan girl dia, pun sama juga dah break, alhamdulillah, dia ada peneman . ta lahh aku risau, jahat ? ini saja yang termampu untuk kau. aku dah tak bisa jaga hati kau lagi. apa yang aku ley buat. terus-terang dengan kau. ni jelahh yang boleh puaskan hati aku. aku tanak hipokrit.

aku kadang rase jugak kosong, tapi beselahhh, mula2, nt lama2 okaay kann. so sabar uh separuh dari iman, sabar :) haha. yang penting, aku dah tawu dia dah de peneman baru, terpulang pada dia, untuk corak hidup dia. aku sebagai kawan aku just sokong .

back to back, tinggal 3 minggu jje lagii . hahha. 3 minggu , sabar2. aku pasti bolehh :)
tade yang mustahil kalau kita percaya kita bolehhh .

p/s doakan aku yang terbaikk di STPM
nak sangatt masuk uni- kat sini. aminnn
doakann lahh banyak2 yerrr :)

No comments:

Post a Comment