Sunday 18 September 2011

BIAR PEDIH, ASAL DIA BAHAGIA !

aku ta tawu keputusan aku betul atau ta ? even aku rasa sakitt sangat. tapi aku LOST ! aku ta tawu nak watpe. emm. biarlahhh mungkin ni YANG TERBAIK untuk SI DIA . kali ini. buat kali kedua, aku lafazkan,, suruh dia pergi jauhh dari hidupp aku. bukan kerana benci,, tapi,, untuk kebaikkan dia dan aku. mungkin kali ini pasti tapi tah lah, aku percaya jodoh dan takdir tuhan. jika benar dia milik aku. hujung2 pun aku tetap dengan dia. tapi,, aku sayang gilerr at dye. sayang sangat2. untuk pertama kalinya aku dengan lelaki bile bercinta aku setia pada satu. dulu, bukan aku ta setia,, cuma dulu masih lagi nak berseronok,, tapi bile aku dengan dia,, aku rase ta perlu semua uh lagi. sebab aku yakin dengan dia. dia baik, penyayang. cume.. setiap orang da kelemahan dan kebaikkan dia sendiri. aku dengan si dia ta sempurna, uh aku tawu. tapi dia lebih layak untuk dapat yang terbaikk daripada aku. hemm. tapi yang buat aku sakit hati sangat bile anak sedara aku nampak dia.. dekat bustand larkin tengha hisap rokok. errr. ! gerammm sesangat ! dia dah janji dengan aku takkan sentuh rokok uh lagi. tapi... PENIPU !!! emm. kalau tertekan punn, takkan sampai mcm uh sekali. aku tawu tak lahh teruk mane punn SMOKING uhh. tapi,, bagi aku JANJI TETAP JANJI ! tapi,, aku dah ta dengan dia lagi, jadi sukahati dia nak buat ape.. aku takkan halang. 
Aku harapkan dia dapat yang lebihh baik dari aku. yang tak membebankan dia ! :)

No comments:

Post a Comment