Wednesday 28 September 2011

saje nak meng-update.

actually. mata aku ni dah mengantuk sangat2. GABAN. hhaaha. nape ta tido jje kann ? haha. nanti jap. nak mengupdate dulu. baru tenang nak tido . haaha. ayat hampeh+longkang :)

huhu. trial aku dah nak habiss. esokk paper last. waa :) seronok kan. TAK ! haha. sebab lom dapat result ye. so, taley seronok dulu. hihi. padahal dah plan mcm2 ngan dak class, karaoke lahh, mandi2 kat kota, open house .. mcm2. konon ! hahah.

eppp. lupe. hari ni hari jadi kak uda aku yang ke 34. 
haha. nampak muda tak ? haha.
memang lahh. sebab nie pict dye mase muda.
nak tawu takk ?
untuk yang ke 19 tahun nie.
aku baru first time wishh at dyee .
dasyat ta ?? HAHA.
sebab aku kurang rapat ngan dye :)
tapi,, semalam aku dah wishh dye tepat kul 12am,
cium pipi ye lagi. TERHARU :(
huhu. korang ade akak, jangan wat mcm aku nie.
derhaka ! haha.

lagi2. haa. tadikann,, ade jamuan pengakap. TA BEST ! haha. nape ? sebab  ta best. tapi makanan SEDAP!. hahha. nyumm3, nasi ayam :) member aku nurul anis safura, dye belasah 3 bungkus,, tapi makan sebungkus jje. HHAHA. kate dye ingat adik, konon ! p, event uh okaylahh jugakkk. ta lahh seHEBAT mane punn actually :) HAHHA. JAHAT.

lagi2. haa. niehh tadi. bile perutt dah kenyang,, mesti mals nak jalan kann. mase dalam bus. ALHAMDULILLAh, dapat duduk. tapi,, mase dah sampai kat tempty aku. perhhh. abang driver bus uh leyy benti jauh2 kan.. aduhhh ! menyerap dan menyirapp. sebab ape ? sebab aku malas nak jalan laahh ! perut dah penuhh :) HHAHA. mase dye benti uhh. aku jerit kat abang uh " TERIMA KASIHH JAUH-JAUHH!!!" abang uh tercengang kann. HAHHA. ta paham lahh uhh. memang aku nak sound abang uh punn. yelahhh ! bese benti kat PETRONAS TAMPOI UH. ni g benti kat BUSTOP bawah jejantass uh. JAUHH BANGG. dah dalam buss uh sume ktawe tengok abg uh. PADAN MUKA> hee..

p/s : lau rase ta puas aty saound jerr. HHAHA

No comments:

Post a Comment