Sunday 25 September 2011

hari yang memenatkan ! FUHH ! :(

ape yang penat ?? hari nie lahh. hahha , padahal bangun lewat juga. tadelahh pagi sgt. tp pada aku,,kul 9 pagi uh.. pagi giler ! tapi nak wat macam ne kann. dah ade sdare nak dtg,, kne bangun awal2 sebab nak masak2 ckitt. yelahh sdare jauhh kann.. emm penat2. ngantuk2 ! huh. tp,, pagi2 uh,, aku rase aku tade wat keje sangat tapi penat giler.. huhu. cuaca kott. yang panas lagi terik,, wat aku lagi serikk. hahha. hari ni aku lalui hari penuh dengan keboringan . tah lahh. exam ada lagi dua paper. tapi satu pun aku ta baca lagi. hhaha. nt ta lulus baru nak tergadah. mia,, mia... hahha doakan yerr :).

hmm. hari ni birthday xyra !!

hahha. ni lahh noor azira mohammad. 
dye hari nie baru 19 tahun. 
akhirnya,, setelahh rakan2nya tamat kan zaman 18.
tapi,, sedihh sangat2. sebab ,even dye at JB punn, dye ta dekat ngan aku.
dye kene duk masai umah abang dye.
so,, kiteowang susah nak jumpa.
nywaysss,, aku doakan untuk kau zira,,
*panjang umorr
*murahh rezki
*berjaya dalam hidup
segala yang baik2 untuk kau aku doakan k sayang.
yang penting, kau tetap jadi kawan aku 
SAMPAI MATI !

No comments:

Post a Comment