Friday 23 September 2011

hmm.

hai. hari nie. hari kelihatan biasa je. even hari nie. hari cuti. tp kat umah aku. macam hari bekerja. uh sianglah.. malam ta kott. riuhh jugak lahh. MAYBE . hhaha.
hhmm. kan aku dah citer. aku dah baikkk ngan dye kann. tp semalam,, eyt,, BUKAN GADUH , okay. just aku terasa jjep. seriously, aku memang ta suke orang gurau kasar. tanya ? knape tetbe pasal gurau kasar lak kan. k aku jawap. hmm. semlam kite citer2 pasl sdare2. hahha. aku ckp aku ta suke sdare blah ayah aku. n i hate my father too. err. marah ? lantak r. ayah kau kerr ?? k. tenang2. lom habiss citer lagi. dye ckp2 sdare dye sume jenis gurau2 kasar . aku cakaplahh, aku jenis yang ta suke orang gurau kasar. dah tawu aku nie sensitif orang nyerr.. kann. faham2 lahh. tapi dye citer macam aku nie. taley terima uh sume. kalau dah kawen uh lain cite. everything berubah . tapi cara dye ckp mcm aku ni . tahh. nak cakap mcm ne ek, lain orang lain ragam. bagi aku,, . bulatkan mata uh besar2 okayy. BAGI AKU LAHHH,, aku harapkan pasangan aku menghargai aku, then tawu kehendak aku. mcm ne ? mcm ni,, kate lahh aku ckp,, aku nak aiskrim, sebab aku suke aiskrim, n dye pun dah tawu aku suke aiskrim, so, dye mesti dah tawu pevret aku uh tanpa tanya aku . so lain kali, dye tayah tanye. terus beli jjer. faham ? LOL. haishh, maksudnya even dye dah tawu sesuatu pekara uh, dye plu paham tanpa bertanya lagi. so, dye bertindak terus. tanpa tanya lagi apa yang aku mahu. err. lau ta paham juga. maksudnya korang memang ta tahu kehendak aku. HAHAH. emm ape kene mengena nan guarau kasar kann ? ahha. aku dah agak dah. hehe. akau nak dye lindungi aku, dye protect aku. dye sanggup wat ape je. janji aku bahagia. kan romantik uhh. tapi,, uh sume angan2 aku je. ta mungkin benda uh berlakuu kann. hmm. sebap LAIN ORANG LAIN RAGAM :) 

No comments:

Post a Comment