Sunday 18 September 2011

PEDIHNYAAA,,, :,(

kesiann dye,, terpaksa tahan semuanya demi aku. tapi,, aku terpaksa buat mcm nie. bukan aku ego atau sengaja nak sakitkan hati dye. ni untuk kebaikkan dye.. dye ckp,, dye terpaksa tahan sakit hati dye at aku,, so,, maknanya aku nie banyak buat dye sakit hati. aku rase aku patot undurkan diri.. tapii dye ta bagi. hmm. dia cakap dia akan stay sampai bile2. dia takot dia menyesal bila kata ya untuk perpisahan ni. errrrr... tuhan tolonglahh hamba mu ini buat keputusan. aku sebenarnya ta sanggup nak buat dia macam ni. lagi2 dye tengah exam.. final lagi. nt aku rosakkan mood exam dye nt , mcm ne ?? aku juga nt yang dipersalahkn. tapi aku nak wat cemane. bagi aku biarlah sakit sekarang. daripada sakit kemudian.. dye dah banyak sangat menangung keperitan sejak dengan aku. so aku dah tanak lagi sakitkan hati dye. siaann dye. kol aku banyak kali. aku ta angkat. tapi bila aku angkat, aku ta cakap ape2 pun. dye tahan je. dia still stay cool. ckap mcm bese. kesiann kan, kadang2 uh bila dye ckap I LOVE YOU. aku nak sangat balas I LOVE YOU 2, REALLY LOVE YOU.tp aku terpaksa tahan,, untuk kebaikkan dye dan aku buat masa sekarang.
p/s: guyss doakan yang terbaikk untuk kiteorang k. hope segalanya happen dengan benda baik . amin. tq :)

No comments:

Post a Comment